Potrivit primarului municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, procedura de atribuire a contractului privind branding-ul şi identitatea vizuală a municipiului s-a încheiat. "Ştiu că s-a încheiat procedura, nu ştiu dacă este efectiv semnat contractul, nu pot să vă spun pe de rost, cred că e o societate din Bucureşti, din câte ştiu eu, şi s-a atribuit cu 38.000 de lei", a afirmat Ionuţ Pucheanu. Reamintim că Primăria Galaţi a scos la licitaţie proiectul ”Branding şi Identitate vizuală a Municipiului Galaţi”, care prevede în principal realizarea unui logo al oraşului şi un site nou al Primăriei, pentru care s-a pregătit suma de 113.000 lei fără TVA, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
Primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, spunea, recent, că Galaţiul are nevoie de branding şi identitate vizuală: "Trebuie să înţelegeţi următorul lucru: un oraş e ca un produs, vrei să îl livrezi, vrei să îl promovezi. Ca orice produs, trebuie promovat, oriunde te duci, credeţi-mă. Baia Mare are o identitate vizuală, Alba Iulia are o identitate vizuală, Clujul, Timişora, Sibiu - toţi au identitate vizuală. Ce înseamnă asta? Că vine un băiat mai deştept decât toţi de prin Primărie care îţi spune aşa: prietene, ca să poţi să contezi şi tu pe piaţă sau cineva să se uite la tine trebuie să faci aia, aia, sub forma asta. Ce ţineţi minte? Coca-Cola de ce şi-a făcut un brand? De ce şi-a facut un slogan? Pentru ca rămâne în mintea oamenilor, aşa e cunoscut. De ce avem emblemă la Galaţi? Se putea şi fără emblemă? Se putea, cred".