La şedinţa Consiliului Judeţean Galaţi, ce s-a desfăşurat la sfârşitul lunii septembrie 2019, consilierii ALDE Galaţi au propus ca unul dintre obiectivele prioritare ale Galaţiului să fie reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti - Galaţi, în loc de construirea aeroportului la Galaţi. Consilierul judeţean, Adrian Alexandru, în plenul şedinţei, a prezentat opinia ALDE: "Problema nu este dacă ar fi sau nu ar fi bine să avem aeroport la Galaţi, pentru că discuţia nu ar dura nici măcar cinci minute. Dar discuţia ar trebui purtată cu privire la prioritatea investiţiilor din judeţul Galaţi". Adrian Alexandru a subliniat faptul că acest proiect cuprins şi în Masterplanul de Transport, dacă s-ar realiza ar reduce considerabil timpul de deplasare până în Bucureşti.
Întrebat despre această propunere expusă în Consiliul Judeţean, preşedintele ALDE Galaţi, Cristian Dima, a explicat: "Cred că autorităţile administraţiei publice locale trebuie să facă toate eforturile necesare pentru ca Ministerul Transporturilor să prioritizeze această investiţie, date fiind beneficiile pe care le poate aduce. În plus, conform Master Planului General de Transport al României, în anul 2020 vor fi disponibili 2,4 miliarde euro pentru reabilitarea infrastructurii feroviare, iar tronsonul DN04A Bucureşti - Iaşi via Buzău - Galaţi este prioritar. Astfel că, în conformitate cu proiecţia bugetară asumată de Ministerul Transporturilor, în anul 2016 există deja sume gândite special pentru reabilitarea liniei de cale ferată despre care grupul consilierilor ALDE a făcut vorbire. În plus, reamintesc faptul că infrastructura feroviară din România se află în administrarea CFR SA (CFR Infrastructură) companie aflată în subordinea Ministerului Transporturilor. Ca partid liberal, ALDE înţelege să susţină o astfel de iniţiativă pentru că ea ajută atât cetăţenii, cât şi toţi operatorii de transport feroviar prezenţi pe această rută. Mai mult, o infrastructură adecvată poate încuraja mediul de afaceri din acest domeniu să facă investiţii pentru siguranţa şi confortul sporit al călătorilor. Astfel, Ministerul Transporturilor poate prioritiza, prin alocare de fonduri, reabilitarea căii ferate Bucureşti - Galaţi. Iniţiativa CJ Galaţi este şi în această speţă una care ar putea să grăbească această investiţie. Modernizarea infrastructurii atât feroviare, cât şi rutiere, către Constanţa a dus la dublarea activităţii economice a judeţului Constanţa. Cred că nu mai sunt necesare argumente suplimentare asupra necesităţii acestei investiţii".