Pentru a atrage atenţia asupra lipsei acute de sânge în România şi a aduce subiectul donării de sânge într-o prezenţă constantă pe micile ecrane, Crucea Roşie Română şi Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională apelează la microfoanele jurnaliştilor. Crucea Roşie Română şi Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională, în parteneriat cu agenţiile McCann Worldgroup România şi McCann PR, fac apel către posturile de televiziune şi către jurnalişti să îşi "doneze" microfoanele, cele mai vizibile obiecte în timpul unui interviu sau al unei conferinţe de presă. Jurnaliştii sunt încurajaţi să înlocuiască microfonul clasic cu unul personalizat cu grupele de sânge, acestea devenind astfel vizibile în faţa autorităţilor intervievate, a sportivilor, a persoanelor publice şi a telespectatorilor. "Oamenii au nevoie de o atenţionare permanentă asupra nevoii de sânge. Sperăm ca jurnaliştii să fie primii care să înţeleagă că printr-un gest simplu, nevoia de sânge poate fi mereu în atenţia publicului. Ne dorim ca în viitorul apropiat, cât mai mulţi jurnalişti să preia ideea acestei campanii", a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roşie Română.