Şcoala Gimnazială nr. 1 Frumuşiţa anunţă începerea proiectului "Împărate, Împărate, cât e ceasul la cetate". Scopul proiectului este acela de a îmbunătăţi cunoştinţele de matematică a copiilor din ciclul primar cu ajutorul tehnicilor moderne de educaţie, precum şi formarea cadrelor didactice în utilizarea acestor instrumente. "Utilizarea dispozitivelor IOT, a motoarelor şi senzorilor devin vehicule de învăţare a noţiunilor abstracte aşa cum sunt cele de matematică, precum şi elemente de construcţie emoţională prin care copiilor li se creşte stima de sine şi încrederea în forţele proprii prin succes şi reuşită", transmit reprezentanţii şcolii.
Ora de curs devine astfel ora de joacă, la finalul căreia fiecare copil va înţelege noţiunile predate. "Prin acest proiect creăm structura jocului care poate fi utilizată ca exemplu şi diseminată în comunitatea de educaţie. Formatul de lecţie şi a reinterpretării jocului tradiţional românesc «Împărate, Împărate, cât e ceasul la cetate», cu ajutorul căruia se vor preda copiilor noţiunea de cerc, distanţa parcursă de un autovehicul, ce e viteza şi cum o calculăm, va fi realizat cu ajutorul echipei de robotică RoSophia #21455. Capturarea unui împărat devine în mod distractiv sinonimă cu învăţarea altfel a matematicii", mai precizează sursa citată. Proiectul este finanţat prin iniţiativa StartONG, lansată de Kaufland Romania şi implementată de Asociaţia Act for Tomorrow. FOTO, mai jos!