Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, aduce la cunoştinţa clienţilor săi, prin intermediul unui comunicat de presă, că începând cu data de 18 mai 2020, se redeschid centrele de relaţii cu clienţii, inclusiv a casieriilor proprii, din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord şi SFEE Muntenia Nord.
Compania a adoptat măsuri menite să asigure desfăşurarea activităţii în condiţii de siguranţă, inclusiv reducerea numărului de personal front office pentru o perioadă de 3 luni, cu evaluarea lunară a situaţiei, în funcţie de evoluţia contextului la nivel naţional/regional. „Recomandăm clienţilor care ne vor vizita în perioada imediat următoare să adopte un comportament responsabil şi să respecte regulile afişate în cadrul tuturor punctelor de prezenţă ale companiei, precum şi îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanţare fizică şi interacţiune cu clienţii“, se arată în comunicatul citat.
Totodată, Electrica Furnizare le reaminteşte clienţilor că pot utiliza în continuare următoarele canale alternative de comunicare, portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica. „Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare de la distanţă, oferind utilizatorului acces la factura în format electronic, transmiterea indexului prin autocitire, plata online a facturilor, vizualizarea istoricului facturilor, vizualizarea graficului de consum, evidenţa plăţilor la zi“, se mai precizează în comunicat.