Jennifer Lopez a primit gratuit peste 40 de hoverboard-uri pentru ea şi dansatorii ei pentru un show din Las Vegas, în valoare de peste 50.000 de dolari, în schimbul unor postări promoţionale pe reţelele de socializare. Când însă vedeta nu a respectat înţelegerea, producătorul a dat-o în judecată, relatează site-ul TMZ.
Sidekick Group Corp susţine că a trimis 42 de hoverboard-uri pe care J Lo şi dansatorii ei să le folosească în show-ul ei "All I Have", de la Planet Hollywood din Las Vegas. Compania nu a cerut bani când s-a semnat contractul, dar a solicitat în schimb altceva.
Potrivit plângerii în instanţă depuse recent de producător, J Lo trebuia să posteze materiale promoţionale pe Instagram şi Twitter pentru Sidekick, odată la trei luni. Producătorul susţine însă că vedeta a postat o singură dată un astfel de material promoţional, după care l-a şters.
Compania vrea să-şi recupereze în instanţă preţul produselor personalizate, de 54.390 de dolari, plus o sumă suplimentară, scrie TMZ. Potrivit site-ului pentru celebrităţi, reprezentanţii lui J Lo nu au comentat încă informaţia.