Aplicaţia — numită "tbh", abrevierea de la "to be honest" ("a fi sincer") — are doar nouă săptămâni de funcţionare, însă a fost deja descărcată de 5 milioane de ori.
Creatorii săi au precizat că aceasta va continua să funcţioneze ca program independent, însă de acum încolo va dispune de mai multe resurse graţie Facebook.
Potrivit site-ului de ştiri despre start-up-uri TechCrunch, preluarea a avut loc pentru "mai puţin de 100 de milioane de dolari", iar cele patru persoane din spatele aplicaţiei vor deveni angajaţi ai Facebook.
Realizarea reprezentanţilor "tbh" a fost de a crea o aplicaţie anonimă care nu a devenit o ţintă de trolling şi hărţuire — aşa cum s-a întâmplat cu multe aplicaţii înainte, iar succesul aplicaţiei este un semn că adolescenţii îşi doresc interacţiuni mai pozitive.
După ce un utilizator îşi încarcă contactele, aplicaţia pune întrebări predeterminate, cu tentă pozitivă, cum ar fi "cine ar fi persoana pe care a-i aduce-o la o petrecere?", alături de opţiunea de a alege unul dintre patru prieteni.
Utilizatorii sunt informaţi atunci când sunt selectaţi, însă detaliile despre persoana care a făcut alegerea sunt păstrate anonime.