Bursa de Valori Bucureşti (BVB) prelungeşte până la finalul zilei de 16 februarie perioada în care companiile antreprenoriale româneşti pot fi nominalizate în proiectul Made in Romania – Liga BVB. La fel ca în prima ediţie, BVB a observat un interes ridicat faţă de acest proiect şi un număr în creştere de nominalizări venite în ultimele zile de peste tot din ţară din partea antreprenorilor români, precum şi a angajaţilor din companii româneşti, pe website-ul dedicat proiectului.
"Ne bucurăm să vedem că Made in Romania este un program de succes, atât prin faptul că o parte dintre companiile intrate anul trecut în Liga BVB şi-au anunţat intenţia de listare, cât şi prin faptul că, acum, companiile din Ligă recomandă şi celorlalţi antreprenori să se alăture programului Made in Romania", a declarat directorul general al BVB, Adrian Tănase.
Aflat deja la cea de-a doua ediţie, Made in Romania este un proiect unic care îşi propune să identifice şi să promoveze antreprenoriatul românesc.