Un gălăţean, Florin M., ne-a transmis o sesizare pe adresa ziarului în care prezintă situaţia existentă la nivelul asociaţiei al cărui membru este, acesta dorind de asemenea să afle care sunt paşii care trebuie urmaţi pentru a se branşa separat la Apă Canal. ”Locuiesc în Galaţi, B-dul Dunărea, la blocul PR1, scara 1, şi de ceva vreme apa potabilă se furnizează cu program şi din ianuarie nu se va mai furniza deloc. Am vorbit cu administratorul asociatiei şi am aflat că datoriile asociaţiei sunt de 112.046 lei. Ce se poate face în cazul meu sau al scării în care locuiesc? S-a facut o cerere către Apă Canal să furnizeze apă doar scării 1, având datoriile semnificativ mai mici, dar niciun rezultat. Tot la mine în scară, circa jumătate din proprietari nu au nicio datorie la întreţinere iar din cei restanţi cea mai mare datorie este de circa 1.000 lei. (....) Am încercat să mă branşez separat, dar fără niciun rezultat, după cum se întâmplă în tot oraşul”.
Contactat pentru un punct de vedere legat de sesizarea lui FLorin M., directorul de producţie al Apă Canal, Niţă Podaru, ne-a declarat că în ceea ce priveşte furnizarea apei reci cu program normal, acest lucru nu se poate face dacă asociaţia are datorii. ”Cât despre posibilitatea de branşare individuală, se poate acest lucru, însă trebuie îndeplinite cumulativ 3 condiţii. Amănunte legate de condiţiile care trebuie îndeplinite se pot găsi pe site-ul societăţii, detalii şi informaţii putând fi primite şi de la seviciul de relaţii cu publicul din cadrul Apă Canal, unde angajaţii societăţii vor da relaţii oricărei persoane interesate”, ne-a declarat directorul Niţă Podaru.