Acest lucru l-a declarat edilul şef joi, atât în cadrul unei dezbateri la care au participat reprezentanţi ai Guvernului şi oameni de afaceri, cât şi la sfârşitul şedinţei de Consiliu Local. Marius Stan a ţinut să sublinieze că realizarea tunelului reprezintă cel mai important proiect al municipalităţii, la ora actuală fiind finalizat caietul de sarcini, care va fi postat pe SEAP. Primarul Stan a spus că în comparaţie cu cele 10 milioane de euro estimate iniţial drept cost al studiului de fezabilitate, suma care va fi cheltuită va fi mult mai mică, de 5,6 milioane de euro. Primarul a ţinut să precizeze că firma care va câştiga licitaţia pentru elaborarea studiului de fezabilitate va primi doar o treime din suma menţionată, achitarea diferenţei fiind condiţionată de identificarea şi aducerea investitorului care va realiza tunelul. Edilul şef al urbei a mai spus că în cazul în care nu ar fi găsit un investitor, odată studiul de fezabilitate elaborat, soluţiile pentru construirea tunelului ar fi folosirea fondurilor europene sau cu ajutorul banilor europeni. În cazul accesării fondurilor europene, condiţia este existenţa unui studiu de fezabilitate, care va include şi un studio geo, urmând să se facă prospecţiuni pentru a găsi zona unde s-ar putea construi tunelul. Primarul Marius Stan afirmă că realizarea tunelului va presupune automat şi realizarea altor investiţii, cum ar fi autostrăzile, infrastructura portuară sau cea de cale ferată. Rămâne de văzut dacă proiectul de suflet al primarului Marius Stan se va concretiza şi mai ales când, dacă avem în vedere că de-a lungul ultimilor 25 de ani s-a tot adus în discuţie, mai ales în preajma alegerilor, realizarea unor proiecte cum ar fi podul peste Dunăre sau aeroportul, care au rămas însă doar intenţii.