În cursul lunii martie ar urma să fie demarate lucrările de reparaţii ale viaductului, astfel încât în maxim 3 luni, circulaţia pe acest tronson care face legătura în oraş şi fostul colos siderurgic să poată fi reluată. Potrivit informaţiilor furnizate de către purtătorul de cuvânt al Primăriei Galaţi, Emanuela Turcu, firma care a câştigat licitaţia pentru realizarea lucrărilor de reparaţie a viaductului se numeşte Serv Land SRL, valoarea lucrării fiind de 1,01 milioane de lei. Potrivit informaţiilor furnizate de către municipalitate, s-a constituit un grup de lucru alcătuit din reprezentanţi ai Primăriei şi ai Combinatului, la nivel de directori, care analizează conţinutul unui protocol aflat la stadiu de proiect şi care prevede în principal predarea de către Combinat, respectiv preluarea de către Primărie a terenului cuprins între poarta principală şi şoseaua Smârdan, lucru care ar permite ca Primăria să treacă la etapa a doua, şi anume efectuarea lucrării de reabilitare şi modernizare a viaductului în baza unui proiect cu fonduri europene. Aceasta este singura soluţie pentru modernizarea din temelii a viaductului, în condiţiile în care valoarea investiţiei ar depăşi 20 de milioane de euro, iar reprezentanţii Combinatului nu doresc să contribuie cu niciun leu, afirmând că este responsabilitatea municipalităţii să o realizeze. În cadrul discuţiilor purtate între reprezentantul Primăriei, directorul Radu Dinu şi reprezentantul conducerii Combinatului, Tatiana Baltă, s-a mai discutat despre construirea unei conducte care să permită preluarea apelor pluviale de la Tirighina, precum şi de amplasarea de către Primăria Galaţi a unor panouri de estetizare pe benzile transportoare ale fostului colos siderurgic care se află la intrarea în oraş.