Cel puţin aşa reiese dintr-o sesizare transmisă în urmă cu câteva săptămâni pe adresa ziarului de către un cititor, care a mai reclamat faptul că închirierea patinelor ar fi fost o activitate care nu ar fi fost făcută corespunzător. Cititorul a sesizat o serie de deficienţe pentru care nu a adus probe, însă principala acuzaţie a sa a fost aceea că nivelul încasărilor din activitatea de închiriere a patinelor nu ar fi fost cel corespunzător din cauza anumitor „practici”. La circa două săptămâni de când ziarul a transmis o soliciare conducerii Societăţii de Gospodărire Urbană în care a cerut un punct de vedere pe tema unor aspecte sesizate de cititor, şi exact la o zi după ce Consiliul Local a dat undă verde trecerii în administrarea Primăriei a Patinoarului şi a stadionului Dunărea, am primit un răspuns scris semnat de către directorul societăţii - Eugen Grosu (PC), directorul economic - Tinca Podaru (PSD), directorul adjunct al Direcţiei de Sport şi Agrement - Marius Băcăneală (cumnatul primarului Marius Stan) şi şeful serviciului baze sportive - Ghiocel Constantinescu, fost lider de sindicat în Combinat. În adresa transmisă privind încasările din închirierea patinelor se arată că în anul 2012 şi în perioada ianuarie - martie 2013 activitatea de închiriat patine nu s-a făcut de Societatea Gospodărire Urbană, ci de către firma Patina Legală SRL, motiv pentru care nu există informaţii legate de încasările provenite din închirierea patinelor.
„În anul 2013, pentru lunile noiembrie şi decembrie, veniturile realizate din activitatea de închiriat patine sunt în sumă totală de 4.097 de lei, din care 3.800 de lei provin din închirierea patinelor şi 297 de lei provin din ascuţitul patinelor, societatea deţinând 129 de perechi de patine pentru închirierea către public”, se precizează în adresa transmisă de către conducerea societăţii.
Directorul Societăţii de Gospodărire Urbană, Eduard Grosu, ne-a declarat ieri că decizia Primăriei de a lua în administrare patinoarul şi stadionul este una bună, deoarece în acest fel municipalitatea va suporta cheltuielile aferente utilităţilor, cum ar fi plata energiei elecrice sau a gazelor naturale. Potrivit informaţiilor noastre, este foarte posibil ca peste circa 2 luni patinoarul să intre în focul lucrărilor de renovare, ceea ce ar însemna ca angajaţii Societăţii de Gospodărire Urbană să se mute într-un nou sediu.