Oţelul produs de combinatul siderurgic gălăţean este folosit la podurile peste râul Mureş ale unui segment din Autostrada A10 Sebeş - Turda, un proiect în valoare de circa 420 de milioane de euro, finanţat în proporţie de 85% din fonduri europene şi 15% de la bugetul de stat. „Suntem mândri că tabla groasă produsă la noi este folosită în proiecte majore de infrastructură, cum este acesta. Căutăm în permanenţă cele mai bune soluţii tehnice, logistice şi comerciale, adaptate clienţilor noştri”, spune Bogdan Grecu, directorul general al LIBERTY Galaţi.
Potrivit unui comunicat al LIBERTY Galaţi remis presei astăzi, miercuri, 03 iunie 2020, în prezent se lucrează la ridicarea celor 12 grinzi metalice ale podurilor care vor traversa râul Mureş la Rădeşti şi la Sâncrai. Podurile fac parte din Lotul 2 al Autostrăzii de 70 de kilometri A10, care va conecta autostrăzile A1 şi A3. Uzinate la Arad, grinzile metalice au circa 115 tone fiecare şi sunt ridicate cu o macara de mare capacitate. Montarea acestora foloseşte o tehnologie specială care implică mai puţine cofraje sau chiar renunţarea la acestea. Pentru acest proiect LIBERTY Galaţi a produs şi a livrat 3.500 de tone de tablă groasă testată ultrasonic, cu grosimi între 6 şi 80 milimetri, în nu mai puţin de 320 de formate.
Reamintim că oţelul produs de LIBERTY Galaţi este în prezent folosit în mai multe proiecte de infrastructură mare, inclusiv la construirea Podul de peste Dunăre de la Brăila, subiect despre care cotidianul nostru a relatat în articolul „Liberty Galaţi a început livrările de oţel pentru podul peste Dunăre“.
VEZI FOTO în Galeria de imagini de mai jos! ↓↓↓