Primul magazin complet automatizat de pe piaţa din România va fi deschis în luna aprilie. Anunţul a fost făcut de Tiberiu Dăneţiu, Director de Marketing Auchan Retail România, dar şi de Teodor Şerban, Director Eficienţă şi Proiecte Auchan Retail România, în cadrul Conferinţei Progresiv - Back to the Future. "Auchan GO este un concept în care avem tehnologie, cunoaştem nevoile clienţilor şi încercăm astfel să realizăm o experienţă de cumpărături plăcută, fluidă. Fără case de marcat, fără coşuri, fără numerar - singurul lucru de care ai nevoie e aplicaţia Auchan şi un card bancar înrolat în aplicaţie", a explicat Tiberiu Dăneţiu, relatează Revista Progresiv.
Auchan GO se va lansa în aprilie 2024 în Bucureşti, cu o suprafaţă de aproximativ 70 de metri pătraţi şi peste 1.500 de SKU-uri din 20 de categorii. "Spaţiul este dotat cu peste 70 de camere şi 3.000 de senzori, pentru că este despre digitalizarea 100% a unui magazin fizic. Cu aceste tehnologii, vom ajunge să avem date despre interacţiunea consumatorilor cu fiecare produs în parte, date tranzacţionale, date despre parcursul clienţilor. Toate acestea ne vor permite să înţelegem comportamentul şi parcursul clientului, iar asta va ajuta la luarea deciziilor în timp real. Ajungem să avem date la secundă în legătură cu comportamentul clienţilor în magazin", a adăugat Teodor Şerban.
Conceptul Auchan GO a fost lansat anul trecut în Franţa, fiind extins în acelaşi an şi în Polonia. În cazul magazinului din Polonia, peste 40% din gama de produse este reprezentat de marcă privată. Polonia a fost prima ţară în care conceptul Auchan GO este complet operaţional pentru cumpărători. Planurile vizează deschiderea a aproximativ 40 de magazine sub acest format în următorii ani.