23 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
„Harry & Meghan”, cel mai vizionat documentar pe Netflix în primele zile de la lansare
„Harry & Meghan”, cel mai vizionat documentar pe Netflix în primele zile de la lansare

„Harry & Meghan”, seria de documentare Netflix despre Prinţul Harry al Marii Britanii şi soţia sa, a acumulat mai mult timp de vizionare pe serviciul de streaming decât orice alt documentar în prima săptămână, potrivit unui comunicat al companiei citat de The Guardian.
Primele trei episoade din documentarul „Harry & Meghan” au înregistrat 81,55 milioane de ore de vizionare în întreaga lume după premiera de joia trecută, a anunţat Netflix, care a precizat că „cele mai multe ore de vizionare dintre toate documentarele în săptămâna premierei”. Peste 28 de milioane de gospodării au urmărit cel puţin o parte a seriei.
„Harry & Meghan” a fost al doilea cel mai vizionat serial în limba engleză de pe Netflix la nivel global între 5 şi 11 decembrie, după „Wednesday”, de Tim Burton.
„Harry & Meghan” a fost serialul în limba engleză numărul 1 în timpul săptămânii în Marea Britanie şi numărul 2 în Australia şi SUA. A ajuns în top 10 Netflix în 85 de ţări.
În primele trei episoade, Ducele şi Ducesa de Sussex au făcut o serie de dezvăluiri, Meghan amintindu-şi prima ei ameninţare cu moartea, iar Harry vorbind despre faptul că au recurs la deghizări la întâlnirile lor pe fondul atenţiei uriaşe a presei.
Cuplul a fost plătit între 100 şi 150 de milioane de dolari de Netflix pentru a participa la seriale, documentare şi programe pentru copii de-a lungul mai multor ani, scrie The Guardian.


Articole înrudite