Ducesa Catherine de Cambridge, soţia prinţului William al Marii Britanii, a fost desemnată cea mai influentă figură regală din modă, contribuind la popularizarea în SUA a brandurilor britanice pe care le alege, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat recent, informează contactmusic.com, citat de Mediafax.
Ducesa Catherine a influenţat cel mai mult alegerile vestimentare ale publicului din SUA, contribuind cu creşterea cu 38% a popularităţii brandurilor britanice pe care le poartă, potrivit unui sondaj realizat recent de Brand Finance's British Luxury 2018.
Mamă a trei copii, ducesa este celebră pentru faptul că poartă atât ţinute foarte scumpe, cât şi piese vestimentare rezonabile ca preţ.
În top urmează ducesa Meghan de Sussex, soţia prinţului Harry, care reuşeşte să crească popularitatea brandurilor pe care le alege cu 35%. Aflată în vizită oficială alături de soţul ei în Australia, Fiji şi Noua Zeelandă, din 15 octombrie, Meghan a făcut o adevărată paradă de ţinute ale unor branduri care în scurt timp şi-au epuizat stocurile.
Soţii celor două ducese, prinţii Harry şi William, au fost incluşi şi ei în acest top, pe locurile al treilea şi al patrulea, crescând popularitatea brandurilor alese cu 32%, respectiv 27%.