Primăria municipiului Galaţi informează că a fost publicată pe site lista cu cererile declarate admise pentru atribuirea unui loc de parcare, din Etapa VI - Mazepa I, Mazepa II, Ţiglina I, Ţiglina II, Micro 18 şi Micro 21.
"În termen de 15 zile lucrătoare, începând din 20 decembrie 2022, solicitanţii ale căror cereri au fost declarate admise vor putea achita tariful abonamentului de parcare domiciliu/reşedinţă. Subliniem că neachitarea abonamentului în termenul precizat duce la pierderea dreptului asupra locului de parcare atribuit", transmite municipalitatea.
Achitarea tarifului se poate face prin următoarele modalităţi de plată:
- cu numerar sau cu cardul bancar la sediile Direcţiei de Taxe, Impozite şi alte Venituri Locale;
- on-line pe www.ghiseul.ro;
- la staţiile Self Pay.
Abonamentele vor fi valabile începând cu 1 ianuarie 2023 şi se pot ridica după data de 13 ianuarie 2023, de la sediul Primăriei municipiului Galaţi din str. Domnească nr. 54, potrivit Biroului de presă al Primăriei municipiului Galaţi.