Primăria municipiului Galaţi informează că, luni, 12 decembrie 2022, la ora 8.00, în centrul de distribuţie din Piaţa Rizer (lângă Spitalul Militar din Galaţi), va începe acordarea pachetelor cu alimente – tranşa a V-a din partea Uniunii Europene către beneficiarii venitului minim garantat şi beneficiarii alocaţiei pentru susţinerea familiei, în cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate POAD 2020/2022, la nivelul municipiului Galaţi.
! Pachetele cu produsele alimentare se vor ridica personal sau de către aparţinători, iar pentru a putea ridica pachetele aceştia trebuie să prezinte în original cartea de identitate a persoanei titulare/certificatul de naştere al copilului după caz. Programul de distribuţie este de luni până vineri, între orele 8.00 – 16.00.
În cadrul POAD 2020/2022, fiecare beneficiar va primi câte o cutie care cântăreşte circa 25 de kilograme şi conţine: făină albă de grâu, mălai, paste făinoase, ulei, zahăr, orez, conservă carne de vită, conservă carne de porc, conservă pateu de ficat de porc, compot de fructe, gem de fructe, gem de fructe dietetic.
! Menţionăm că persoanele cu handicap grav şi accentuat vor putea beneficia de alimente comunitare POAD tranşa a V-a doar în limita stocului disponibil, începând cu data de 20 ianuarie 2023. Pachetele cu produse alimentare se vor ridica personal sau de către aparţinători de la centrul de distribuţie din Piaţa Rizer.
Pentru ridicarea produselor persoanele cu handicap grav şi accentuat/sau aparţinătorii trebuie să prezinte:
- în original şi în copie certificatul de încadrare în grad de handicap eliberat de Comisia pentru protecţia copilului sau, după caz, certificatul de încadrare în grad de handicap eliberat de Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap;
- cartea de identitate a persoanei titulare/a aparţinătorului/certificatul de naştere al copilului, după caz, potrivit Biroului de presă al Primăriei municipiului Galaţi.