Potrivit directorului general al Transurb, Genica Totolici, în urma licitaţiei organizate pe SEAP, firma care va asigura cele 30 de autobuze second hand este Mobilift din Rotterdam, care a oferit cel mai bun preţ, şi anume 18.200 de euro (fără TVA) pentru un autobuz.
„Licitaţia a avut loc zilele trecute pe SEAP, iar pentru fiecare autobuz Transurb SA va plăti firmei olandeze 18.200 de euro, preţ în care nu este inclus TVA. Autobuzele sunt marca DAF, au fost fabricate în perioada 1999-2000, au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu podea joasă şi sunt de mare capacitate. O comisie se va deplasa în cursul lunii august la Rotterdam”, ne-a declarat directorul general al Transurb, Genica Totolici. Potrivit aceleiaşi surse, preţul celor 30 de autobuze va fi plătit în rate, timp de 24 de luni, fondurile necesare reprezentând valoarea subvenţiei pe care Primăria Galaţi o datorează societăţii locale de transport public local şi care nu a fost încă încasată, fiind vorba de circa 100 de miliarde de lei vechi. Directorul general al Transurb ne-a mai declarat că autobuzele vor fi folosite pentru înlocuirea unora dintre cele existente, care nu mai corespund, sau vor fi introduse pe traseele unde este necesară suplimentarea numărului de mijloace de transport. Potrivit aceleiaşi surse, parcul auto al Transurb cuprinde un număr de 118 autobuze.
„Licitaţia a avut loc zilele trecute pe SEAP, iar pentru fiecare autobuz Transurb SA va plăti firmei olandeze 18.200 de euro, preţ în care nu este inclus TVA. Autobuzele sunt marca DAF, au fost fabricate în perioada 1999-2000, au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu podea joasă şi sunt de mare capacitate. O comisie se va deplasa în cursul lunii august la Rotterdam”, ne-a declarat directorul general al Transurb, Genica Totolici. Potrivit aceleiaşi surse, preţul celor 30 de autobuze va fi plătit în rate, timp de 24 de luni, fondurile necesare reprezentând valoarea subvenţiei pe care Primăria Galaţi o datorează societăţii locale de transport public local şi care nu a fost încă încasată, fiind vorba de circa 100 de miliarde de lei vechi. Directorul general al Transurb ne-a mai declarat că autobuzele vor fi folosite pentru înlocuirea unora dintre cele existente, care nu mai corespund, sau vor fi introduse pe traseele unde este necesară suplimentarea numărului de mijloace de transport. Potrivit aceleiaşi surse, parcul auto al Transurb cuprinde un număr de 118 autobuze.