17 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, anul trecut
Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, anul trecut

Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, în creştere cu 5% faţă de anul 2015, reiese dintr-un comunicat de presă al unei companii care furnizează soluţii de leadership şi dezvoltare a resurselor umane.
În ceea ce priveşte programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 de euro per angajat (fără costurile de cazare).
"Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, care are ca rezultate cunoaşterea metodelor de generare, structurare şi transmitere a informaţiilor. Training-ul oferă şi abilitatea de a corela conţinutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală şi nonverbală). Foarte căutate au fost şi programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management", a declarat Petru Păcuraru, managing partner şi trainer HPDI.
Pentru dezvoltarea angajaţilor şi crearea unor echipe cât mai omogene, companiile autohtone au apelat şi la programe de teambuilding.
Potrivit lui Păcuraru, „vedeta” teambuilding-urilor de anul trecut a fost „E-hunters”, un program hi-tech care îşi propune să dezvolte abilităţile strategice şi cele de leadership, dar şi devoalarea „secretelor” muncii în echipă. Conform HPDI, în 2017, piaţa locală de teambuilding va ajunge la o valoare de circa 10 milioane de euro, în această sumă fiind incluse şi costurile de cazare.


Articole înrudite