"Ipocrizia susţinerii de către lumea dezvoltată a tehnologiei în sistemul educaţional" este cea mai citită postare privind educaţia de pe blogul Băncii Mondiale în 2015. Această postare aparţine lui Kentaro Toyama, cofondator al Microsoft Research India, care afirmă că tehnologia poate creşte învăţarea, dar nu va înlocui o puternică educaţie fundamentală care are nevoie de îndrumarea unui adult.
Pe locul al doilea se situează "Magia educaţiei finlandeze" în care autoarea Barbara Bruns consideră că sunt trei elemente cruciale care trebuie îndeplinite ca 'magia' educaţiei finlandeze să funcţioneze. Prima se referă la faptul că profesorii nu au o stabilitate a locului de muncă, a doua vizează bugetele şcolare, care depind de înscrieri, iar cea de-a treia la faptul că elevii se confruntă cu presiuni de performanţă, relevă materialul publicat pe blogul instituţiei financiare internaţionale.
Poziţia a treia este ocupată de un articol al expertului în educaţie terţiară Francisco Marmolejo cu titlul "Este lumea obsedată de clasamentul universităţilor". El precizează că răspunsul este "da", dar obsesia clasamentului este o sursă de îngrijorare în special când este folosită pentru scopuri promoţionale sau, mai rău, când devine obiect al deciziilor politice pentru guverne şi instituţii de înaltă educaţie.
"Yunus către tineri: Crearea viitorului tău" este postarea aflată pe locul 4, în care specialistul în educaţie Robert Hawkins, vorbeşte despre întrebările pe care le pune profesorul Mohammad Yunus, laureat al premiului Nobel pentru Pace, tinerilor cu privire la muncă, respectiv la încurajarea antreprenoriatului.
Poziţia a cincea este ocupată de monitorizarea educaţiei în statele fragile, cu referire la Afganistan, scris de Samantha de Silva, fiind vorba mai exact despre investiţiile în acest domeniu.
Locul 6 este deţinut de postarea cu titlul "Furnizare de informaţii privind performanţa şcolară poate duce la îmbunătăţire?", scrisă de expertul în educaţie Harry Patrinos. În cadrul articolului, autorul afirmă că împrumuturile pentru studenţi sunt nesustenabile şi penalizează absolvenţii prea mult.
Următorul text în clasament este o postare a Claudiei Costin, senior director pe Educaţie, despre Forumul Mondial al Educaţiei, în care îşi exprimă îngrijorarea pentru faptul că circa 250 milioane de copii care sunt în şcoli nu învaţă materiile de bază precum matematica sau a citi corect şi nici abilităţile esenţiale cognitive şi necognitive de care au nevoie în viaţă.
Cea de opta poziţie este ocupată de un text privind cursurile online din China ("MOOCs in China are growing") care sunt în creştere. Materialul este redactat de Yidan Wang, specialist în educaţie. Autoarea precizează că piaţa educaţiei online este mare şi într-o continuă creştere şi se aştepta ca în 2015 să ajungă la 20 de miliarde de dolari. Între 2013 — 2014, piaţa chineză de educaţie online a crescut cu 700%, comparativ cu SUA, unde creşterea a fost de numai 9%.