În conformitate cu dispoziţiile art. 4 lit. b) şi art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi aduce la cunoştinţă publică faptul că se iniţiază procedura de elaborare a proiectului de act administrativ cu caracter normativ hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi privind aprobarea Regulamentului de acordare a premiilor pentru elevii care absolvit la unităţile de învăţământ rural, cu rezultate deosebite la admiterea în liceu (inclusiv învăţământul vocaţional).
Proiectul de act administrativ cu caracter normativ şi instrumentele de motivare ale acestuia pot fi consultate:
- pe pagina web a Consiliului Judeţean Galaţi: www.cjgalati.ro;
- la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7 B, la Compartimentul relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP;
Proiectul de act administrativ cu caracter normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Compartimentul relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP.
Pentru proiectul de hotărâre pus în consultare publică, se pot formula propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare până în data de 23 noiembrie 2020.
Acestea se pot transmite prin:
- e-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - poştal, pe adresa Consiliului Judeţean Galaţi: Galaţi, str. Eroilor nr. 7, cod poştal 800119;
- depuse direct la Consiliul Judeţean Galaţi - Compartimentul relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa Compartimentului relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP, persoană de contact consilier Teodor Laura, coordonate de contact: tel. 0236-302.513, fax 0236-460.556, e-mail:
Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi,
COSTEL FOTEA