Agenţia de publicitate ARBOmedia, împreună cu staţiile locale tv pe care le reprezintă, a organizat cel mai amplu studiu de audienţă dedicat televiziunilor locale din România. Realizat de Daedalus Millward Brown, o companie cu experienţă şi prestigiu în segmentul cercetărilor de piaţă, studiul a analizat audienţă a 21 de televiziuni, în 49 de oraşe. Prin intermediu metodologiei CATI, studiul a acoperit 10.500 de persoane. Datele rezultate relevă interesul publicului pentru staţiile de televiziune locală, pentru ştirile şi evenimentele desfăşurate în plan local. Studiul a arătat că TV Galaţi – Brăila are cea mai bună audienţă dintre toate staţiile locale din ţară, detaşându-se considerabil de posturile locale concurente.
90% din populaţia municipiului Galaţi, recepţionează TV Galaţi – Brăila.
Pe plan local, TV Galaţi – Brăila înregistrează un procent de audienţă mai mare decât toate celelalte televiziuni locale la un loc. Astfel, TV Galaţi-Brăila este urmat, la mare distanţă, de RTV Galaţi şi Vox TV. De asemenea, TV Galaţi – Brăila se situează cu o audienţă superioară posturilor naţionale OTV şi ProCinema.
Vizionarea staţiei TV Galaţi – Brăila are o distribuţie echilibrată pe categorii de vârstă în intervalul 25 – 64 ani, dar şi pe toate categoriile de venituri.
„Programul televiziunii este generalist, bine echilibrat, cu emisuni artistice, de divertisment, economice, culturale, religioase, sportive şi emisiuni de dezbateri. Programele Prim Plan, de ştiri locale, ale TV Galaţi, sunt mai bine apreciate decât programele de ştiri locale difuzate de posturile concurente. Primul studiu de audienţă a fost realizat de IMAS Marketing şi Sondaje în aprilie 2007, când TV Galaţi a fost desemnat lider de audienţă local. Ne-am extins aria de recepţionare şi pe Brăila. Am fost practic prima televiziune din Galaţi care a făcut acest pas. Şi nu ne-am lăudat atunci. Am făcut-o pur şi simplu. Şi telespectatorii nostrii s-au bucurat. Brăila nu avea ofertă în acest sens. România a intrat în criză economico-financiară şi acest lucru s-a resimţit puternic în toată media. Fireşte că pe noi nu ne-a ocolit. Am încercat să mergem înainte, să fim serioşi în absolut tot ceea ce facem. (...) Consultarea continuă cu cetăţenii precum şi accesul tuturor categoriilor de gălăţeni, indiferent de apartenenţa lor socială, politică, economică şi culturală, în emisiunile postului, ne-au făcut pe noi să producem emisiuni care sunt pe placul şi în interesul telespectatorilor noştrii. Toate acestea, dar şi oamenii de excepţie, angajaţi sau colaboratori, au făcut ca TV Galaţi – Brăila să aibă astăzi bucuria de a se clasa pe acest loc fruntaş”, ne-a declarat Manuela Cazan, directorul general al postului.
90% din populaţia municipiului Galaţi, recepţionează TV Galaţi – Brăila.
Pe plan local, TV Galaţi – Brăila înregistrează un procent de audienţă mai mare decât toate celelalte televiziuni locale la un loc. Astfel, TV Galaţi-Brăila este urmat, la mare distanţă, de RTV Galaţi şi Vox TV. De asemenea, TV Galaţi – Brăila se situează cu o audienţă superioară posturilor naţionale OTV şi ProCinema.
Vizionarea staţiei TV Galaţi – Brăila are o distribuţie echilibrată pe categorii de vârstă în intervalul 25 – 64 ani, dar şi pe toate categoriile de venituri.
„Programul televiziunii este generalist, bine echilibrat, cu emisuni artistice, de divertisment, economice, culturale, religioase, sportive şi emisiuni de dezbateri. Programele Prim Plan, de ştiri locale, ale TV Galaţi, sunt mai bine apreciate decât programele de ştiri locale difuzate de posturile concurente. Primul studiu de audienţă a fost realizat de IMAS Marketing şi Sondaje în aprilie 2007, când TV Galaţi a fost desemnat lider de audienţă local. Ne-am extins aria de recepţionare şi pe Brăila. Am fost practic prima televiziune din Galaţi care a făcut acest pas. Şi nu ne-am lăudat atunci. Am făcut-o pur şi simplu. Şi telespectatorii nostrii s-au bucurat. Brăila nu avea ofertă în acest sens. România a intrat în criză economico-financiară şi acest lucru s-a resimţit puternic în toată media. Fireşte că pe noi nu ne-a ocolit. Am încercat să mergem înainte, să fim serioşi în absolut tot ceea ce facem. (...) Consultarea continuă cu cetăţenii precum şi accesul tuturor categoriilor de gălăţeni, indiferent de apartenenţa lor socială, politică, economică şi culturală, în emisiunile postului, ne-au făcut pe noi să producem emisiuni care sunt pe placul şi în interesul telespectatorilor noştrii. Toate acestea, dar şi oamenii de excepţie, angajaţi sau colaboratori, au făcut ca TV Galaţi – Brăila să aibă astăzi bucuria de a se clasa pe acest loc fruntaş”, ne-a declarat Manuela Cazan, directorul general al postului.