24 SEPTEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Actul normativ emis recent de către Executiv, care prevede numărul de angajaţi ce trebuie să rămână în slujba administraţiei publice locale i-a băgat în priză şi pe reprezentanţii Primăriei Târgu Bujor. Potrivit declaraţiei primarului din Târgu Bujor, Ştefan Arfire, din cei 115 angajaţi care lucrează în administraţia locală ar trebui să rămână, potrivit actului normativ, doar 65 de angajaţi.
”Din cei 115 angajaţi doar 22 lucrează efectiv la Primărie, restul lucrând la diferite servicii, cum ar fi cel de salubrizare, de apă şi canalizare, la bazele sportive”, ne-a declarat primarul din Târgu Bujor.
Primarul Ştefan Arfire ne-a mai declarat că a transmis la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici o adresă prin care a solicitat aprobarea menţinerii unui anumit număr de angajaţi care lucrează la anumite obiective ce au fost realizate prin intermediul programelor europene. ”Este vorba de angajaţii care lucrează la staţia de compostare a deşeurilor şi la staţia de depozitare selectivă a deşeurilor, în total 22 de persoane. Dacă vom primi aprobarea de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici ca angajaţii să rămână la Primărie, aşa cum am solicitat, va fi bine”, ne-a declarat primarul Ştefan Arfire. În cazul în care răspunsul primit va fi negativ, autorităţile din Târgu Bujor iau în calcul înfiinţarea unei societăţi pe acţiuni, model aplicat şi la Primăria Galaţi, care va prelua o parte dintre cei 115 angajaţi. Primarul dinTârgu Bujor nu agreează, însă, această variantă deoarece aplicarea ei presupune anumite costuri.


Articole înrudite