18 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Gălăţenii trec zilnic pragul sediului Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Galaţi pentru a sesiza anumite lucruri care îi nemulţumesc. „Zilnic primim în medie 11-12 reclamaţii din partea gălăţenilor. Oamenii reclamă în principal faptul că anumite preţuri ar fi crescut nejustificat în urma modificării cotei de TVA. De asemenea, sunt primite sesizări care vizează calitatea unor servicii sau prestări de servicii, şi aici este vorba şi de serviciile oferite de unii operatori de cablu, cum ar fi de exemplu RDS”, a declarat comisarul şef al OJPC Galaţi, Viorica Colgiu. Potrivit aceleiaşi surse, în ceea priveşte reclamaţiile care au ca ţintă serviciile oferite de RDS, principalul of este cel legat de perioada de încheiere a contractelor.


Articole înrudite