Primăria municipiului Galaţi a anunțat că fost publicată, pe site-ul instituției, lista ce conţine cererile declarate admise, în urma verificării dosarelor depuse pentru atribuirea unui loc de parcare din ETAPA V (Mazepa I, Mazepa II, Ţiglina I, Ţiglina II, Micro 18 şi Micro 21, cât şi subzonele noi Ţiglina II-10A, Mazepa I-19A si Ţiglina I-9C).
Astfel, în termen de 15 zile, începând cu data de 18.07.2022, se poate achita tariful pentru abonamentul de parcare domiciliu/reşedinţă din ETAPA V - Mazepa I, Mazepa II, Ţiglina I, Ţiglina II, Micro 18 şi Micro 21 cât şi în subzonele noi Ţiglina II-10A, Mazepa I-19A si Ţiglina I-9C.
Solicitanţii ale căror dosare de atribuire au fost declarate admise vor achita tariful abonamentului de parcare până la data de 02.08.2022. Neachitarea abonamentului în termenul precizat duce la pierderea dreptului asupra locului de parcare atribuit.
Achitarea tarifului pentru abonamentul de parcare de domiciliu/reşedinţă se poate face prin următoarele modalităţi de plată: cu numerar sau cardul bancar la sediile Direcţiei de Taxe, Impozite şi alte Venituri locale; on-line pe Ghiseul.ro;
Ridicarea abonamentului se va face începând cu data de 03.08.2022 de la sediul Primăriei municipiului Galaţi, din str. Domnească nr.54. Abonamentele sunt valabile începând din luna august.