Şcoala nr.11 „Iorgu Iordan” din Tecuci este una dintre unităţile de prestigiu ale municipiiului, care se mandreşte în fiecare an cu rezultate reamarcabile la evaluarea naţională a elevilor de clasa a-VIII-a. Nici în acest an rezultatele obţinute de elevi nu au dezamagit. Directorul unităţii de învăţământ, Mihaela Croitoru, ne-a declarat: „Au fost înscrişi în concurs 65 de elevi, iar prezenţa a fost de 100%. Putem spune cu mândrie că la Limba şi literatura română am înregistrat un procent de 93,84% note peste 5, iar la matematică am înregistrat un procent de 96,92% note peste 5. 51 au obţinut note cuprinse între 7 şi 10, iar dintre aceştia, la proba de limba şi literatura română avem două note de 10 şi 19 cuprinse între 9 şi 9,99, iar la matematică avem 12 note din plaja 9-9,99. Mai mult de atât, una dintre elevele noastre cu care ne mandrim, Valerica Istrate este cuprinsă în primii 10 elevi în ierarhia judeţeană, din punct de vedere a notei de admitere”.
Sunt puţini elevii care frecventează cursurile Scolii nr.11 şi nu reuşesc să obţină note care să le permită o evoluţie şcolară fructuoasă. Mihaela Croitoru a completat: „Cele câteva procente care ne-au despărţit de un rezultat excelent reprezintă copiii problemă, pe care nu reuşim să îi integrăm complet, deşi cadrele didactice depun eforturi considerabile pentru a rezolva această stare de fapt. Ideea e că oricât de mult s-ar strădui un profesor sau un învăţător, fără sprijinul familiei efortul nu reuşeşte să acopere acea zonă care să ducă la un rezultat optim. Lucrăm şi pe această linie, astfel încât să îi facem şi pe părinţii acestor elevi să înţeleagă care este rolul învăţăturii şi cât de importantă este colaborarea elev-învăţător sau profesor şi părinte”.
Sunt puţini elevii care frecventează cursurile Scolii nr.11 şi nu reuşesc să obţină note care să le permită o evoluţie şcolară fructuoasă. Mihaela Croitoru a completat: „Cele câteva procente care ne-au despărţit de un rezultat excelent reprezintă copiii problemă, pe care nu reuşim să îi integrăm complet, deşi cadrele didactice depun eforturi considerabile pentru a rezolva această stare de fapt. Ideea e că oricât de mult s-ar strădui un profesor sau un învăţător, fără sprijinul familiei efortul nu reuşeşte să acopere acea zonă care să ducă la un rezultat optim. Lucrăm şi pe această linie, astfel încât să îi facem şi pe părinţii acestor elevi să înţeleagă care este rolul învăţăturii şi cât de importantă este colaborarea elev-învăţător sau profesor şi părinte”.