Consilierii locali ar urma să aprobe în cadrul şedinţei de Consiliu Local care va avea loc azi un proiect de hotărâre care prevede alocarea sumei de 200.000 de lei din bugetul local pe anul 2012 pentru finanţarea activităţii de analiză din perspectiva organizaţională, juridică şi financiară a Primăriei. Practic, potrivit informaţiilor furnizate de către consilierul local PDL Mihai Alin, acest lucru înseamnă primul pas făcut pentru organizarea licitaţiei în urma căreia va fi desemnată firma care va realiza auditul activităţii Primăriei Galaţi. „Proiectul prevede alocarea unei sume maxime pentru auditul care urmează să fie comandat de Primărie în urma unei licitaţii. După ce va fi organizat acest audit, ar urma să fie elaborată şi organigrama de funcţionare a Primăriei”, ne-a declarat în cursul zilei de ieri Mihai Alin. Acesta susţine că s-ar fi discutat, ca după ce va fi efectuat auditul, să fie aprobată şi organigrama de funcţionare a Primăriei, deşi pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliu Local de joi figura şi un proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului. Rămâne de văzut dacă până la începerea şedinţei de consiliu Local lucrurile nu se vor schimba, în urma discuţiilor purtate de către şefii grupurilor de consilieri locali, acest lucru nefiind o noutate. Una peste alta, promisiunea făcută de primarul Marius Stan atunci când a fost „uns” primar, şi anume că auditul şi o nouă organigramă vor fi făcute cu rapiditate, rămân deocamdată doar la stadiul de simple dorinţe.