Ianuarie a debutat cu mult trâmbiţata campanie de reducere a preţurilor din magazine, mărfurile urmând a fi comercializate cu „tăieri” de preţuri care, teoretic, ajung chiar şi la 70%. Teoretic, căci practic, în marea majoritate a magazinelor tecucene - în această categorie intrând magazinele „de fiţe” sau supermarket-urile - reducerile sunt nesemnificative. Cele mai mari scăderi de preţuri sunt în supermarket-uri, dar şi aici este o regulă: doar la mărfurile care nu se vând în mod normal reducerile pot merge până la 50%, în rest reducerile sunt de 3%, 6% sau cel mai des 10%. În condiţiile în care „marile reduceri” ale sezonului sunt aplicate la „neutile”, efectul a nul. Marea majoritate a tecucenilor încântaţi de mirajul reducerilor făcut public la televiziune rămân dezamăgiţi şi pun în coşuri te miri ce şi mai nimic, ajung la casa de marcat vociferând că nu e bine să mergi cu sacul la pomul lăudat, că vei veni cu el gol.
În cea mai mare zonă comercială din Tecuci, strada Ştefan cel Mare, reducerile majore sunt doar pe vitrine. Procentaje gigantice pentru marfuri insignifiante. Singurul avantaj al doamnelor ieşite la cumpărături este acela că au prilejul de a se întâlni cu o serie de cunoştinţe, de a schimba amabilităţi şi de a afişa noua ţinută, achiziţionată, de cele mai multe ori, din capitală, în sezonul de reduceri adevărate... În rest, nimic, spoială care atrage dar nu fidelizează.
În această perioadă este într-adevăr vorba de reduceri adevărate, dar nu în magazine, ci mai degrabă reduceri de personal. Unde să mai existe reduceri de preţuri la Tecuci, în condiţiile în care o serie de market-uri îşi închid porţile iar tecucencele, marea majoritate fiind femei în comerţul cu amănuntul, rămân şomere. Procentajul magazinelor care şi-au închis porţile în ultimul timp nu se cunoaşte cu exactitate. Cert este că nume sonore - MimiMax, Plus, Zamfir - au dispărut din Tecuci, iar alte societăţi şi-au redus activitatea. Reduceri sunt şi la Tecuci, dar nu cum şi-ar dori iubitorii de chilipiruri.