Spre dezamăgirea lui Mark Zuckerberg, există destule vedete TikTok de succes care nu au nicio prezenţă pe platformele Meta, ignorând complet Facebook şi Instagram, în ciuda faptului că aceştia au mii sau zeci de mii de fani care le urmăresc activitatea pe TikTok.
Profitând de momentul de panică în care mulţi influenceri au fost afectaţi de întreruperea temporară a TikTok, Meta încearcă să-i atragă pe aceştia pe platformele sale, oferindu-le recompense financiare pentru a-i linişti cu privire la posibilele pierderi financiare. Totuşi, nu orice influencer din TikTok va primi aceşti 5000 de dolari.
Pentru a obţine recompensa, influencerii trebuie să se înregistreze pe Facebook şi Instagram şi să îndeplinească anumite criterii de performanţă care demonstrează o prezenţă activă pe platforme.
Deşi programul de recompense nu menţionează direct TikTok, el este deschis şi pentru vedete de pe alte platforme, precum YouTube, cu condiţia ca acestea să nu fie deja prezente pe platformele Meta şi să îndeplinească cerinţele. Cu 170 de milioane de utilizatori activi în SUA, TikTok rămâne, totuşi, principala ţintă.
Meta a anunţat că influencerii acceptaţi în programul „Breakthrough Bonus Programme” vor primi recompensa în primele 90 de zile de activitate, sub forma unui bonus în aplicaţie, atâta timp cât postează conţinut regulat şi ating performanţele cerute.
Pentru a obţine recompensa, aceştia trebuie să posteze cel puţin 20 de Reels-uri pe Facebook şi 10 Reels-uri pe Instagram în fiecare lună, iar clipurile trebuie să fie originale, nu să fie reîncărcate din TikTok sau alte platforme.