Pentru societăţile Electrica Galaţi şi Transurb campania electorală reprezintă o sursă importantă de venit ca urmare a contractelor încheiate pentru montarea de afişe sau bannere electorale pe stâlpii aflaţi în proprietatea celor două societăţi. Imediat după startul campaniei electorale, foarte mulţi din aspiranţii la un fotoliu de parlamentar, indiferent de culoarea lor politică, au optat să se facă cunoscuţi de la înălţime, adică să îşi amplaseze afişe sau bannere electorale pe stâlpii aparţinând Transurb, societate aflată în subordinea Consiliului Local, sau ai Electrica Galaţi. Metoda nu este una nouă, fiind folosită şi în cazul campaniilor electorale precedente, fiind cazuri în care pe un stâlp gălăţenii pot vedea afişele electorale ale mai multor candidaţi care doresc să fie votaţi pe data de 9 decembrie. Campania electorală la înălţime poate fi mai mult sau mai puţin costisitoare, în funcţie de numărul de afişe montate în cazul unui candidat. Potrivit informaţiilor furnizate de directorul general al Electrica Galaţi, Iulian Aramă, societatea a încheiat contracte cu cei care au dorit să amplaseze afişe sau bannere pe stâlpii furnizorului local de energie electrică.
„Preţul care trebuie plătit pentru închirierea lunară a unui stâlp este de 5 euro, ceea ce înseamnă că acesta este preţul pentru amplasarea timp de o lună a unui afiş, în timp ce amplasarea unui banner, care este montat cu ajutorul a doi stâlpi, se plăteşte 10 euro”, ne-a declarat directorul general al Electrica Galaţi, Iulian Aramă.
În ceea ce priveşte tarifele practicate de Transurb, acesta este de 12 euro pe lună pentru montarea unui afiş pe unul din stâlpii societăţii, în timp ce pentru montarea unui banner preţul ajunge la 24 de euro. În cursul zilei de vineri Transurb a trimis notificări către toţi cei care au încheiat contracte pentru folosirea stâlpilor societăţii pentru afişajul electoral să plătească contravaloarea acestii serviciu”, ne-a declarat directorul general al Transurb, Genica Totolici.