Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi a gazului din cadrul Grupului Electrica, a anunţat, miercuri, 11 septembrie 2019, că demarează, începând cu data de 19 septembrie 2019, un proces amplu de modernizare a sistemului informatic, cu scopul de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite clienţilor săi. Prima etapă se va derula în perioada 19 - 26 septembrie 2019 şi presupune un proces de actualizare a sistemelor informatice.
În această perioadă nu se vor emite facturi de energie electrică şi gaze naturale. Astfel, facturile emise înaintea datei de 19 septembrie vor putea fi achitate prin toate modalităţile de plată pe care compania le-a pus la dispoziţia clienţilor, mai puţin la ghişeele proprii de încasare. Pentru plata facturii sau transmiterea indexului autocitit, clienţii au la dispoziţie aplicaţia MyElectrica care va putea fi accesată în toată această perioadă, cu excepţia zilei de 25 septembrie.
Linia telefonică gratuită dedicată comunicării indexului autocitit va fi disponibilă non-stop, cu excepţia zilei de 25 septembrie. În ziua de indisponibilitate, comunicarea indexului autocitit poate fi făcută prin e-mail sau în punctele de relaţii cu clienţii. Programul ghişeelor de relaţii cu clienţii şi al serviciului call center va rămâne neschimbat. Documentele depuse de clienţi în perioada 19 - 26 septembrie 2019 vor fi prelucrate imediat după finalizarea procesului de actualizare a sistemelor informatice.
În urma acestui proces, codurile de identificare din facturi se vor modifica (cod ATM, cod client, număr loc consum). Însă, până la sfârşitul anului 2019, clienţii pot utiliza pentru plata facturii şi transmiterea indexului autocitit atât codurile vechi, cât şi cele noi.