27 SEPTEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Electrica Furnizare prelungeşte suspendarea temporară a activităţii din centrele de relaţii cu clienţii
Electrica Furnizare prelungeşte suspendarea temporară a activităţii din centrele de relaţii cu clienţii

Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să prelungească suspendarea temporară a activităţilor care presupun interacţiunea directă cu clienţii, în concordanţă cu măsurile adoptate de autorităţi, în contextul epidemiologic actual.

„Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunităţile unde ne desfăşurăm activitatea, în toate centrele de relaţii cu clienţii din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din Bucureşti, Iaşi şi Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activităţii până la data de 31 martie 2020“, se arată într-un comunicat al Electrica Furnizare, remis presei astăzi, vineri, 20 martie.

Electrica Furnizare le reaminteşte clienţilor că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare:

- Portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica: Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare de la distanţă, oferind utilizatorului acces la: factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum; evidenţa plăţilor la zi.

- Linii telefonice dedicate: Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât şi linia de Call-center pentru informaţii comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

- Formular de contact online: Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obţinerea de informaţii care privesc contractul, facturile emise, plăţile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziţia clienţilor săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/.

- Corespondenţă prin e-mail: Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informaţii de natură comercială, clienţii pot contacta furnizorul şi prin intermediul adreselor de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

- Pagina de Facebook: Clienţii pot afla informaţii şi pot transmite mesaje şi prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, staţiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienţii sunt rugaţi să acceseze site-ul Electrica Furnizare: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.


Articole înrudite