Serviciul de streaming muzical Spotify a anunţat recent că are 248 de milioane de utilizatori, o creştere cu aproape o treime de la an la an şi profituri mai mari în al treilea trimestru, informează DPA, citat de Agerpres.
Profitul net în al treilea trimestru a fost de 241 de milioane de euro în comparaţie cu 43 de milioane de euro în urmă cu un an, potrivit Spotify Technology S.A.
Veniturile înregistrate au fost de 1,7 miliarde de euro, în creştere cu 28% în comparaţie cu perioada iulie-septembrie din 2018.
Compania Spotify este listată la Bursa din New York (NYSE) începând din aprilie 2018.
Compania, înregistrată la Luxemburg, a declarat că avea 113 milioane de abonaţi premium la sfârşitul lunii septembrie, în creştere cu 31% de la an la an.
Creşterea cea mai mare a numărului de utilizatori a fost consemnată în America Latină şi Asia de Sud-Est, a declarat firma suedeză.
Comparativ cu unul dintre rivalii săi, Apple, Spotify a indicat că ''informaţiile date publicităţii arată că adăugăm aproximativ de două ori mai mulţi abonaţi pe lună faţă de ei''.
Compania a adăugat că ''estimările noastre sugerează faptul că noi continuăm să adăugăm utilizatori în comparaţie cu Amazon'', un alt concurent.
În previziunile pentru trimestrul următor, Spotify a estimat că va avea între 255 şi 270 de milioane de utilizatori până la sfârşitul anului 2019.
Spotify are utilizatori în 79 de ţări.