Peste 102 milioane de telespectatori din SUA au privit duminică cea de-a 54-a finală a Campionatului de fotbal american, Super Bowl, cel mai important eveniment sportiv al anului în America de Nord difuzat pe diferite platforme de reţeaua Fox, a anunţat grupul Nielsen, specializat în evaluarea audienţelor, transmite AFP, citat de Agerpres.
Audienţa Super Bowl, care a oferit la pauza meciului şi un miniconcert susţinut de Shakira şi Jennifer Lopez, a atins 99,9 milioane de telespectatori pe televiziunile din reţeaua Fox. Ea a inclus difuzarea simultană a evenimentului în limba spaniolă pe Fox Deportes. Dacă adăugăm şi audienţa avută pe platformele de streaming online Fox, NFL şi Verizon, ajungem la 102 milioane de spectatori.
Audienţa finalei de anul acesta este în uşoară creştere faţă de cea de anul trecut, care a atins 98,2 milioane de telespectatori pe CBS şi 100,7 milioane în total cu audienţa de pe mediile online.