Cântăreaţa pop Lady Gaga a anunţat recent că va lansa o linie de produse de înfrumuseţare, disponibile spre vânzare exclusiv pe platforma Amazon, în cadrul unei iniţiative ce vizează impulsionarea segmentului de articole cosmetice din structura acestui retailer online, informează Reuters, potrivit Agerpres.
Noul brand, Haus Laboratories, va fi lansat în septembrie pentru clienţi din 12 ţări, inclusiv din Statele Unite, Germania şi Japonia, au anunţat reprezentanţii grupului Amazon.
Iniţiativa evidenţiază modul în care cel mai mare retailer online din lume doreşte să facă faţă concurenţei tot mai acerbe din acest sector de activitate, preluând modelul altor comercianţi de cosmetice tradiţionale, precum Ulta Beauty şi grupul LVMH - care deţine lanţul de magazine Sephora şi care a lansat recent un brand de produse de înfrumuseţare în colaborare cu cântăreaţa Rihanna.
Lady Gaga, care câştigat un premiu Oscar în acest an cu cântecul original "Shallow" din filmul "A Star Is Born", a declarat că Amazon reprezintă cel mai potrivit partener de afaceri pentru ea, întrucât gigantul comerţului online împărtăşeşte mesajul ei de auto-acceptare, pe care vedeta pop îl promovează de mai mulţi ani.
"Există companii care se uită la mine şi la lucrurile pe care eu le apăr şi la felul în care eu privesc lumea, iar dacă aceste lucruri nu se aliniază perfect cu ceea ce produc ele... mă întreabă: 'Poţi să schimbi măcar jumătate din ecuaţie?' Răspunsul meu este 'nu'. Nu încheiem nicio înţelegere", a declarat artista americană pentru publicaţia The Business of Fashion.
Iniţiativa grupului Amazon de a pătrunde pe piaţa produselor cosmetice include şi un brand privat cu produse de îngrijire a pielii, denumit Belei.