24 DECEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
40% din trafic provine din căutările organice Google
40% din trafic provine din căutările organice Google

La nivel mondial, 40% din totalul traficului pe care îl generează un website provine din căutările naturale ale Google, iar site-urile plasate pe primele 5 locuri în urma căutărilor, primesc două treimi din totalul traficului organic. În acest context, agenţia SEO din România, Target Web, a lansat Atelierul de SEO, prin intermediul căreia sunt sprijiniţi antreprenorii, webmasterii şi alte persoane implicate în marketingul online să optimizeze afacerile în motoarele de căutare. "Practic, experţii de la Target Web vor răspunde întrebărilor legate de SEO, venite de la utilizatorii care altfel ar plăti bani grei pentru aceste informaţii unor consultanţi SEO. Astfel, agenţia noastră doreşte să ajute un număr cât mai mare de utilizatori care încă nu au experienţă necesară de a realiza unele servicii SEO, sau care doresc să se documenteze mai bine în acest domeniu destul de dificil sau pe cei care doresc să lanseze un business online. Atelierul de SEO poate fi o resursă utilă şi pentru cei care au deja business-uri online şi doresc să îşi consolideze cunoştinţele în SEO", explică Iulian Ghişoiu, CEO al Target Web.

SEO se bazează pe trei piloni: revelanţa cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului şi comportamentul utilizatorilor

Conform SmartInsights, peste 6,5 miliarde de cuvinte sunt căutate zilnic în motoarele de căutare, 77% dintre căutări fiind pe Google, aspect pe care mulţi experiţi SEO îl speculează şi manipulează conţinutul website-ului astfel încât din ce în ce mai mult trafic organic să ajungă către ei, prin procesul de SEO sau Search Engine Optimization.
"SEO se bazează, întâi de toate, pe trei piloni: revelanţa cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului şi comportamentul utilizatorilor. Relevanţa cuvintelor-cheie se poate stabili în urma unei cercetări pe Google Analytics sau Google Trends şi analizarea tuturor cuvintelor-cheie care ne definesc business-ul sau website-ul, ca mai apoi să le încadrăm şi să le ancorăm în tot conţinutul website-ului nostru. De cealaltă parte, autoritatea website-ului nostru este dată de citarea de către alte website-uri mai puternice. Dacă un portal de ştiri, cu un calificativ Google foarte bun, ne citează, automat site-ul nostru este tras şi el în sus prin procesul de asociere. Într-un final, în procesul de SEO, mulţi neglijează fix elementul care contează poate cel mai mult: factorul uman, care este tradus prin comportamentul utilizatorilor. Acest ultim pilon dă mari bătăi de cap unui expert SEO, deoarece este o variabilă foarte fluctuantă şi pe care trebuie să o cercetăm secundă de secundă, astfel încât munca noastră să nu fie în zadar. Noi folosim mai multe programe care monitorizează, evaluează şi cuantifică mereu comportamentul utilizatorilor şi realizăm rapoarte pe care le sincronizăm cu ceilalţi doi piloni, astfel încât să obţinem rezultatele cele mai bune", declară coordonatorul Atelierului SEO.


Articole înrudite