H&M, cel de-al doilea mare lanţ de îmbrăcăminte din lume, a înregistrat o scădere a profitului cu 61% în lunile decembrie, ianuarie şi februarie, pe fondul vânzărilor slabe, potrivit BBC
Profitul operaţional al companiei a scăzut până la cel mai scăzut nivel în 16 ani, iar acţiunile companiei s-au redus la cea mai mică valoare din ultimii zece ani, cu 4,1%, până la 122 de coroane suedeze/acţiune.
Reprezentanţii H&M au declarat că în acest trimestru înregistrează creşteri semnificative, după ce compania a acumulat articole de îmbrăcăminte nevândute de peste 4 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
H&M a înregistrat venituri de 123 de milioane de euro.
Recent reprezentanţii companiei au avertizat asupra scăderii vânzărilor în unele magazine, pentru al doilea trimestru la rând.
H&M are 171.000 de angajaţi în 4.700 de magazine, cu pieţe de desfacere în 69 de ţări. SUA, Germania şi Marea Britanie sunt primele trei pieţe ca număr de magazine, iar în acest an, compania intenţionează să deschidă 220 de magazine noi.
Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca în trimestrul doi din 2018 vanzările şi profiturile să revină pe creştere.