Un procent de 61% dintre liderii de business sunt convinşi că departamentele de vânzări şi sistemele IT dedicate managementului relaţiei cu clienţii (CRM) pe care le deţin la momentul actual nu oferă toate informaţiile necesare despre actualii consumatori, se arată într-un studiu al firmei de soluţii software de business şi tehnologie - SAP remis AGERPRES.
Potrivit acestuia, doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să susţină interacţiunea cu clienţii prin intermediul dispozitivelor mobile.
„Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectaţi şi bine informaţi, dar business-urile rămân în urma lor, atât din punctul de vedere al înţelegerii profilului clienţilor, cât şi prin prisma conectării cu aceştia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decât oricând, să privească dincolo de simple sisteme CRM şi să aleagă soluţii menite să transforme la nivel digital experienţa cu clienţii, permiţându-le acestora să interacţioneze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid şi mai eficient”, a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.
Studiul mai arată că doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile — online, reţelele sociale, dispozitivele mobile şi magazin — în relaţia cu clienţii, având astfel o viziune completă asupra interacţiunii cu aceştia.