În perioada 22 iunie - 19 iulie, Auchan România organizează cea de-a XIII-a ediţie a Târgului de bere, cel mai mare târg de bere din comerţul local şi unul dintre evenimentele emblematice ale companiei.
Astfel, în această perioadă, în toate hipermarketurile Auchan şi în magazinul online auchan.ro, clienţii vor avea acces la o selecţie extinsă de sortimente de bere, atât producţii româneşti, inclusiv beri artizanale, cât şi de import.
În continuarea acţiunilor de susţinere a producătorilor locali, şi această ediţie a Târgului de Bere propune o gamă variată de beri fabricate în România. Astfel, aproximativ 50% din oferta târgului, respectiv 175 de articole, este reprezentată de producţii locale, printre acestea numărându-se şi 55 de beri artizanale, precum: Arrogant, Bârlog, Bere Griviţa, Capra Noastră, Csiki Sor, Şapte Coline sau Zăganu.
De asemenea, în cadrul târgului, clienţii vor putea alege şi din cele peste 200 de beri de renume internaţional, originare din ţări precum Belgia, Cehia, Danemarca, Franţa, Italia, Olanda sau Statele Unite. Potrivit companiei, aproximativ 20% din oferta curentă a târgului este formată din noutăţi. De asemenea, o altă noutate a ediţiei din acest an o reprezintă dezvoltarea gamei de bere aromatizată fără alcool, în ton cu tendinţele acestui segment de piaţă.
În ceea ce priveşte oferta berilor de import, clienţii vor regăsi la raft şi în online specialităţi bavareze, precum Paulaner, Weltenburger Franziskaner, beri de abaţie (Leffe), craft (Kastel, Chouffe sau Hobgoblin), dar şi beri trapiste, precum Chimay, Rochefort sau Westmalle, potrivit unui comunicat al Auchan România.