23 SEPTEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Reorganizarea activităţii Primăriei Galaţi, prin adoptarea anul trecut de către Consiliul Local a unei noi organigrame de funcţionare a instituţiei, a determinat dispariţia din schemă a unor posturi de conducere şi apariţia altora noi. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Galaţi, Nicoleta Manole, ne-a declarat că cele 5 posturi de conducere care au fost scoase la concurs au fost ocupate interimar după ce anul trecut a fost adoptată noua organigramă a Primăriei Galaţi, iar acum urmează să se dea concurs pentru ocuparea lor. Este vorba de posturile de şef Serviciu Cadastru, şef Serviciu Relaţii Publice şi Registratura Generală, Şef Serviciu Autoritate Tutelară, şef Serviciu în cadrul Serviciului Impozite şi Taxe, director executiv al Direcţiei de Fond Locativ. Cei care doresc să ocupe unul din cele 5 posturi de conducere scoase la concurs de Primăria Galaţi vor susţine o probă scrisă pe data de 11 iulie. Rămâne de văzut dacă va fi concurenţă pentru ocuparea posturilor de conducere respective şi dacă cei care vor câştiga concursul nu vor fi tot cei care ocupă interimar posturile, ceea ce ar putea însemna că procedura a fost doar o formalitate pentru respectarea legii.


Articole înrudite