21 SEPTEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Modernizarea și extinderea rețelei de distribuție și îmbunătățirea experienței de client, priorități pentru Distrigaz Sud Rețele, companie aparținând ENGIE Romania
Modernizarea și extinderea rețelei de distribuție și îmbunătățirea experienței de client, priorități pentru Distrigaz Sud Rețele, companie aparținând ENGIE Romania

Distrigaz Sud Rețele, liderul în distribuția de gaze naturale din România, are o expertiză de peste 45 de ani în acest domeniu și deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 900 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României, gestionând o rețea de distribuție de 21.000 de Km.

Bugetul de investiții al companiei a fost alocat, prioritar, către două axe: modernizarea sistemului de distribuție a gazelor naturale, respectiv înlocuirea conductelor din oțel cu cele din polietilenă, care au parametri tehnici superiori și o durată de viață mai mare, și extinderea sistemului de distribuție, prin racordarea de noi clienți din zonele aflate în dezvoltare. Astfel, de la privatizarea companiei până în prezent, au fost înlocuiți 4.350 km de conducte și branșamente din oțel și extinsă rețeaua de distribuție cu circa 7.000 de km. Aceste investiții, realizate în ultimii 15 ani, în valoare de circa 3,8 miliarde lei, au condus la îmbunătățirea securității în exploatare, la scăderea semnificativă a întreruperilor neplanificate în alimentarea cu gaze naturale și la creșterea calității serviciilor oferite clienților noștri.

Compania este preocupată constant de dezvoltarea sistemului său de distribuție atât prin derularea de lucrări de extindere și de racordare a clienților aflați în zona de operare, cât și de extinderea ariei de concesiune prin participarea la licitațiile ce au ca obiect concesionarea serviciului de distribuție a gazelor naturale. Bugetul alocat planurilor de investiții în anul 2020 este de circa 360 milioane lei, din care un procent semnificativ este dedicat modernizării a 130 km de rețea de distribuție.

 O altă axă importantă de dezvoltare o reprezintă digitalizarea serviciilor oferite clienților și mandatarilor acestora, Distrigaz Sud Rețele fiind primul operator de distribuție care a digitalizat întregul proces de racordare la sistemul de distribuție a gazelor natuale, prin implementarea Portalului dedicat clienților. Acesta este disponibil la adresa https://racordaresd.distrigazsud-retele.ro/ și permite clienților și mandatarilor acestora gestionarea integrală, online, a procesului de racordare la sistemul de distribuție a gazelor naturale. De asemenea, și operatorii economici autorizați, cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează, beneficiază de serviciile online oferite în cadrul Portalului, aceștia putând depune solicitările de Punere în Funcțiune a Instalațiilor de Utilizare a gazelor naturale accesând adresa: https://firmeautorizate.distrigazsud-retele.ro/

Complementar dezvoltării instrumentelor online, compania și-a concentrat atenția și pe îmbunătățirea experienței clienților noștri în cadrul Birourilor Recepție Clienți, prin derularea următoarelor acțiuni:

  • implementarea sistemelor informatice de gestionare a fluxului de clienți în orașele București, Constanța, Ploiești, Craiova, Brașov, Galați și Pitești cu sopul de a diminua timpul de așteptare și a gestiona eficient solicitările acestora;
  • colectarea pe tablete a feedback-ului clienților noștri, datele fiind colectate și monitorizate printr-un soft integrat acestei soluții cu scopul de a îmbunățăți serviciile oferite acestora;
  • instalarea unor terminale destinate plăților cash în cadrul Birourilor Recepție Clienți pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri care doresc să achite în numerar oricare dintre serviciile oferite de către Distrigaz Sud Rețele, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la partenerii bancari;
  • inființarea unui birou mobil, cu scopul de a fi cât mai aproape de clienții Distrigaz Sud Rețele în acele zone în care nu există Birouri Recepție Clienți și de a le furniza acestora, în cel mai scurt timp posibil, toate informațiile necesare procesului de racordare la sistemul de distribuție.

Articole înrudite