Primăria Galaţi organizează examenul de atestare a persoanelor fizice care doresc să obţină calitatea de administrator de imobile, acesta urmând să se desfăşoare în două etape la o universitate particulară din Galaţi. Astfel, pe data de 21 martie urmează susţinerea probei orale, în timp ce pe data de 28 martie se va desfăşura proba scrisă. Persoanele fizice care doresc să devină administrator de imobile, mai exact de asociaţii, se pot prezenta în perioada 14 februarie - 16 martie la sediul Primăriei de pe strada Fraternităţii 1 pentru a depune dosarul care trebuie să conţină următoarele acte: cererea de înscriere obţinută de la secretariatul comisiei de atestare, Curriculum Vitae, copie după actele de stare civilă (certificat de naştere, buletin de identitate sau certificat de căsătorie), copie legalizată la notar după diploma de bacalaureat, copie după certificatul de calificare în meseria de administrator, certificatul de cazier judiciar, certificat medical eliberat de medicul psihiatru, certificat medical eliberat de medicul de familie, copie după chitanţa de achitare a taxei de 20 de lei la casieria Primăriei Galaţi şi un dosar cu şină pentru încopciat. În data de 17 martie va fi făcută publică programarea pentru susţinerea examenelor de către persoanele care au depus dosarul pentru atestare.