După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferenţa cu Plus, oferind clienţilor săi o gamă largă de produse cu preţuri mici, în fiecare zi, compania invită acum consumatorii să contribuie prin voturile lor la a face Diferenţa cu Plus pentru oraşul în care trăiesc.
Campania “Mobilizatron” va mobiliza clienţii Auchan din cele 18 oraşe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă unul dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităţilor locale: educaţie (crearea de spaţii educaţionale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii şi vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire). Votarea lor se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care a câştigat cele mai multe voturi va fi susţinut financiar de către Auchan şi implementat cu sprijinul unei organizaţii non-guvernamentale partenere. Suma totală pe care compania o va direcţiona către dezvoltarea comunităţilor locale în urma proiectului Mobilizatron depăşeşte 200.000 euro. Practic, domeniul pe care îl vor alege gălăţenii va beneficia de un proiect pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro.
La Galaţi, Auchan pregăteşte un amplu program de investiţii, care vor demara până la finele anului şi care vor aduce, în final, şi mult aşteptatele cinematografe (5 la număr), care vor fi inaugurate în primăvară.Până atunci s-ar putea reglementa şi situaţia transportului în comun până la Auchan, deoarece primarul Ionuţ Pucheanu şi-a arătat toată deschiderea pentru găsirea unei soluţii care să vină în întâmpinarea gălăţenilor are nu au autoturisme şi doresc să ajungă la galeriile Auchan.