Distribuţie Energie Electrică Romania (DEER) lansează astăzi, vineri, 15 martie 2024, ora 22.00, asistentul virtual ChatVolt, care va oferi informaţii rapide şi actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit şi va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacţiune automată, rapidă si uşor de utilizat.
"După lansarea noului site şi a hărţii interactive, chatbot-ul, denumit ChatVolt, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicatie rapidă şi eficientă de asistenţă automată, pentru consultarea informaţiilor cu privire la întreruperile în alimentarea cu energie electrică şi suport pentru transmiterea indexului. De asemenea, asistentul nostru virtual, ChatVolt, permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului Call Center, ceea ce reduce timpul de aşteptare şi asigură o gestionare promptă a diferitelor situaţii sesizate. (...) Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, eficientă şi satisfăcătoare, ţinând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experienţe pozitive; această interfaţă va fi uşor de utilizat, cu instrucţiuni clare şi opţiuni uşor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide şi relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete. În situaţiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informaţii suplimentare, cu privire la un deranjament, aceştia vor fi preluaţi automat de către colegii noştri, din cadrul serviciului Call Center", precizează DEER.