Primăria municipiului Galaţi informează că în perioada 25.07.2023 - 03.08.2023 se pot încărca, exclusiv online, cererile pentru atribuirea unui loc de parcare în parcarea de domiciliu/reşedinţă însoţite de documentele menţionate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările şi completările ulterioare, pe platforma https://parcari.primariagalati.ro, având posibilitatea modificării şi completării documentelor până la finalizarea perioadei de depunere a documentelor.
Este vorba despre cele aproape 1.000 de locuri în parcările de reşedinţă din cartierele Micro 19 - zona 3 - subzona B, Micro 20 - zona 2 - subzona A şi Micro 39C - zona 8 - subzona B.
IMPORTANT! Cererile se descarcă, se printează, se semnează şi apoi se reîncarcă însoţite de restul documentelor:
- copie B.I./C.I. din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării;
- alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donaţie sau moştenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate;
- copie Certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau DOVADA ÎNLOCUITOARE a Certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deţinut în proprietate/folosinţă cu Inspecţia Tehnică Periodică (ITP) valabilă la data depunerii cererii;
- copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă la data depunerii;
- copie Contract de leasing/Contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosinţă a autovehiculului - întocmite pentru o perioadă de 5 (cinci) ani (sau o perioadă mai mică, cu menţiunea în contract/proces verbal a posibilităţii de prelungire până la 5 ani).
Documentele încărcate trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea şi să fie încărcate în integralitate.
! Tutorialul cu privire la încărcarea documentelor se poate consulta online pe platforma https://parcari.primariagalati.ro, transmite Biroul de presă al Primăriei municipiului Galaţi.