Frunza, unul dintre elementele principale din noul logo al campaniei Ministerului Turismului, care promovează turismul în România, seamănă izbitor cu logoul unui proiect de transport internaţional. Într-un comunicat de presă, ministerul anunţa că la elaborarea acestui proiect au colaborat numeroşi reprezentanţi ai mediului privat şi ai instituţiilor publice.
"Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune că primul ar apărea pe Heatrow anul acesta", scrie piticu.ro. Siteul apartine unei companii irlandeze care furnizează soluţii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger infromation.
Totodată, logoul ar fi putut fi cumpărat, contra sumei de 250 de dolari, de pe un site care conţine o bază de date cu poze.
Aceeaşi frunză poate fi regăsită şi pe banner-ul unei campanii a OLTCHIM S.A (colţul din dreapta jos).
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", care a fost lansat joi la Shanghai, invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu, conform Mediafax.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare, care seamănă izbitor cu cel al Change Transport.
Firma care s-a ocupat de crearea acestui brand este THR TNS. "Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă", spunea, pentru Gândul, în luna martie, Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat. Firma de consultanţă a lui Eulogio Bordas a cheltuit 400.000 de euro pentru o cercetare care a cuprins interviuri cu 9.600 de turişti din Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia, Rusia, Austria, SUA, Ungaria şi România, precum şi studii de fezabilitate privind capacitatea ţării noastre de a atrage turişti.
"Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune că primul ar apărea pe Heatrow anul acesta", scrie piticu.ro. Siteul apartine unei companii irlandeze care furnizează soluţii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger infromation.
Totodată, logoul ar fi putut fi cumpărat, contra sumei de 250 de dolari, de pe un site care conţine o bază de date cu poze.
Aceeaşi frunză poate fi regăsită şi pe banner-ul unei campanii a OLTCHIM S.A (colţul din dreapta jos).
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", care a fost lansat joi la Shanghai, invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu, conform Mediafax.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare, care seamănă izbitor cu cel al Change Transport.
Firma care s-a ocupat de crearea acestui brand este THR TNS. "Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă", spunea, pentru Gândul, în luna martie, Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat. Firma de consultanţă a lui Eulogio Bordas a cheltuit 400.000 de euro pentru o cercetare care a cuprins interviuri cu 9.600 de turişti din Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia, Rusia, Austria, SUA, Ungaria şi România, precum şi studii de fezabilitate privind capacitatea ţării noastre de a atrage turişti.