Distrigaz Sud Reţele informează că, în perioada 1 - 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, în intervalul menţionat, vor exista limitări şi indisponibilităţi temporare în procesarea solicitărilor din partea clienţilor, partenerilor şi furnizorilor, iar anumite funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate, după cum urmează:
"În perioada 1 - 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:
• secţiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR şi site-ului distrigazsud-retele.ro;
• terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepţie Clienţi;
• funcţionalităţi din cadrul ePortalDGSR precum: depunerea de solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu şi principiu şi punere în funcţiune a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale.
Plăţile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative faţă de cele menţionate mai sus, vor fi procesate şi vor deveni vizibile în sistemele companiei, după data de 22 ianuarie 2024. Solicitările clienţilor vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare: Registratură şi Birourile Recepţie Clienţi, dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.
În intervalul 12 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:
• formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro;
• linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800 800200);
• modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR;
• secţiunile de fişe şi verificări revizii şi transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.
În perioada cuprinsă între 1 - 22 ianuarie, utilizatorii sistemului de distribuţie: clienţii finali, solicitanţii, partenerii, operatorii economici şi mandatarii cu care Distrigaz Sud Reţele colaborează vor avea la dispoziţie următoarele mijloace alternative de comunicare:
• Call Center 021 9376, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 - 20:00;
• adresa de e-mail:
• Birourile Recepţie Clienţi şi Registraturile.
Pentru urgenţe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.) consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgenţe Gaze disponibil non-stop: 0800 877778.
De asemenea, utilizatorii sistemului de distribuţie: furnizorii de gaze naturale sau clienţii finali care au încheiat în mod direct un contract de distribuţie a gazelor naturale cu societatea noastră vor avea posibilitatea de a ne transmite solicitările la adresa de e-mail:
Distrigaz Sud Reţele depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor şi partenerilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere", transmite Distrigaz Sud Reţele.
Citeşte şi ENGIE Romania nu va emite facturi aferente lunii ianuarie