Compania Facebook şi-a anunţat marţi intenţia de a se lansa pe piaţa site-urilor matrimoniale şi a insistat totodată asupra eforturilor pe care le întreprinde pentru a proteja datele personale ale utilizatorilor săi, după izbucnirea scandalului în care este implicat cabinetul britanic de consultanţă Cambridge Analytica, informează AFP, citată de AGERPRES.
Mark Zuckerberg, CEO-ul reţelei de socializare Facebook, a făcut acest anunţ la o întrunire ce a avut loc cu ocazia Zilei dezvoltatorilor online, organizată în oraşul californian San Jose. El a precizat că această nouă funcţie matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci să îi ajute pe oameni să construiască relaţii durabile prin intermediul reţelei de socializare.
"Noul serviciu va fi destinat construirii unor relaţii autentice şi durabile, nu doar pentru întâlniri de o seară", a afirmat el, subliniind că din totalul celor 2 miliarde de utilizatori ai reţelei de socializare aproximativ 200 de milioane sunt persoane singure.
Citește integral aici.