23 APRILIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Comunicat de presă Data 28.12.2022
Comunicat de presă Data 28.12.2022

SOLUȚII DIGITALE PENTRU SERVICIILE FURNIZATE PARTAJAT DE CĂTRE MUNICIPIUL GALAȚI, INCLUSIV RETRO-DIGITALIZARE ARHIVĂ

Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Galați a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenția pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar, contractul de finanțare nr.886/30.09.2022, pentru proiectul “Soluții digitale pentru serviciile furnizate partajat de către Municipiul Galați, inclusiv retro-digitalizare arhivă”, Cod SMIS 154130.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA), Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Obiectivul Specific 2.1. – Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.

Obiectivul general al proiectului: consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Galați prin continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivei) și front-office și măsuri pentru îmbunătățirea planificării strategice pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.

Rezultate așteptate:

1) o platformă integrată dezvoltată și implementată, cu componente back-office și front-office pentru serviciile publice gestionate partajat de Municipiul Galați;

2) O arhivă electronică de documente retro-digitalizate pentru Municipiul Galați (150 ml)/4500 dosare prelucrate arhivistic/670.654 pagini digitalizate) care contribuie la livrarea online a serviciilor gestionate partajat.

3) 15 persoane instruite din cadrul aparatului de specialitate al primarului în ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.

Valoarea totală a proiectului este de 3.031.914,73 lei cu TVA din care finanțare nerambursabilă de  2.902.416,79 lei lei.

Data începerii proiectului: 30.09.2022. Data finalizării proiectului: 31.12.2023.

Cod proiect:  Cod SIPOCA 1250/ MySMIS 154130

Date de contact: Manager de proiect:  Daniel Stadoleanu, Direcția Impozite, Taxe și Alte Venituri Locale, tel: 0236 307 750, e-mail: daniel.stadoleanuAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Articole înrudite